Veelgestelde vragen

Hier kunt u enkele antwoorden op de meest gestelde vragen lezen.

Nemen jullie nieuwe patiënten aan?

Ja, we hebben geen wachtlijst en nemen dus nieuwe patiënten aan. U kunt zich hier inschrijven.

Wat is jullie adres?

Schrijfversstraat 2a in Dordrecht. Op de contactpagina staat een plattegrond van de omgeving van onze kliniek.

Kan ik gemakkelijk parkeren bij de praktijk?

Ja, er is doorgaans voldoende parkeergelegenheid. Het is wel betaald parkeren. U kunt contant of contactloos met PIN betalen bij de parkeerautomaten.

Is de praktijk toegankelijk voor mindervaliden?

Jazeker.  Onze kliniek beschikt over een lift. De praktijk voor mondhygiëne bevindt zich op de tweede verdieping. De praktijk voor tandheelkunde is gevestigd op de derde verdieping.

Hoe declareren jullie de kosten voor een behandeling?

Alle rekeningen gaan eerst naar uw zorgverzekering. Wanneer er kosten zijn die niet worden vergoed door de verzekering, krijgt u hier een rekening voor. Wij hebben deze facturering uitbesteed aan Infomedics.

Wat moet ik doen bij ernstige pijn?

Neem telefonisch contact op. U kunt vaak nog dezelfde dag terecht. Lees meer op de pagina spoed.

Heb ik een verwijzing nodig voor facings of kronen?

Ja, u heeft een verwijzing van uw tandarts nodig tenzij u al patiënt bent bij ons.

Heb ik een verwijzing nodig voor de mondhygiënist?

Dit is wel gewenst maar niet noodzakelijk. Ook als u geen patiënt bij ons bent, kunt u bij onze mondhygiënisten terecht.

Wat moet ik doen als ik pijn heb na een behandeling?

Lees allereerst onze pagina over nazorg. Als u de tips die daar staan heeft opgevolgd, neem dan contact op met onze praktijk.

Behandelen jullie ook kinderen?

Natuurlijk, kinderen zijn meer dan welkom. Op deze pagina staat meer informatie over wat we doen om het voor kinderen zo prettig mogelijk te maken bij ons.

Hebben jullie vacatures?

We zijn altijd op zoek naar het beste tandheelkundige personeel. Lees hier wat u moet doen als u wilt solliciteren.